Webshop » Vásárlási tudnivalók

A novashop.hu webáruház üzemeltetőjének adatai

Cégnév: Novacoop Kft.
Székhely (iroda): 3530 Miskolc, Arany J. u. 9.
Üzlet - Telephely1: 3530 Miskolc, Soltész N. K. u. 30.

Adószám: 10233586-2-05

Európai Uniós adószám: HU10233586
Cégjegyzékszám: 05-09-000023
Kibocsátó cégbíróság: B-A-Z megyei bíróság
Képviselő: Sárközi Tibor
Bankszámlaszám: 10300002-10606811-49020015
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-57987/2012

E-mail: rendeles@novashop.hu
Telefonszám: +36-46-347-616

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

Az alábbiakban a weboldalunkhoz kapcsolódó általános tájékoztatásokat és jogi iránymutatásokat találja. A novashop.hu webáruház használatára, megrendelések leadására és a létrejövő adásvételi szerződésre vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) itt éri el: Általános szerződési feltételek.

A lényeges tudnivalókat itt olvashatja

A novashop.hu webáruházban eladásra kínált számítástechnikai, elektronikai és információ technológiai termékek képezik a Novacoop Kft. és a vásárlók közötti szerződés tárgyát. A vásárolni kívánt termékek tulajdonságait és jellemzőit a konkrét termék leírásában találja meg részletesen.

Kérjük, hogy a termékleírásokat figyelmesen olvassa el, hogy pontosan azt a terméket rendelhesse, melyre szüksége van. Adott esetben kérje tanácsadó értékesítő kollégáink segítségét. Adott termékek használata veszélyeket rejthet magában, a termékleírások ebben a tekintetben is segítséget nyújtanak.A feltüntetett képek helyenként illusztrációk.

A webáruház pénzneme magyar forint (HUF). A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár, azonban  nem  minden  esetben  tartalmazzák  a  házhoz  szállítás díját.  Külön  csomagolási  költség  nem  kerül  felszámításra! A feltűntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.

Egyszerre csak egy akciós kedvezmény vehető igénybe: pl.: ingyenszállítás vagy kuponbeváltás.

A szerződés létrejötte, rendelés lépései

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba a termékadatlapon található Kosárba gombra való kattintással.
  2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma.
  3. A rendelés leadásához regisztráció szükséges, melyhez a szállítási/számlázási címen kívül egy élő telefonszámot és e-mail címet is kérünk. Ha már regisztrált korábban, akkor jelentkezzen be felhasználói adatainak megadásával.
  4. Kattintson a Pénztár gombra, és válassza ki az Ön számára megfelelő fizetési/szállítási módot.
  5. Az adatok ellenőrzését követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: a készülék, vagy termék színét illetően)
  6. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
  7. A beérkezett megrendelését telefonon vagy e-mailben minden esetben visszaigazoljuk, egyeztetjük az adatokat!

A Novacoop Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja.

A megrendelés és visszaigazolás nyelve: magyar.

Adatvédelem

Birtokunkba jutott, a Megrendelő azonosításához szükséges adatokat bizalmasan kezeljük, kizárólag a rendelés teljesítéséhez használjuk fel, és semmilyen formában nem adjuk tovább harmadik félnek. Adatai  törlését,  módosítását  bármikor kezdeményezheti weboldalunkon vagy kérheti írásban az info@novashop.hu e-mail címen.

A Novacoop Kft. elektronikus kereskedelmi szolgáltatásai egyedi jelszóval vehetők igénybe. A jelszó azonosítja a Megrendelőt, használata hitelesen bizonyítja, hogy a megrendelést a Megrendelő megtette.

A megrendelést számítógépes rendszerünk rögzíti, arról azonnali visszaigazolást küld. A Megrendelő teljes felelősséget vállal a jelszó kezeléséért, azt harmadik fél részére nem ismerteti. A Novacoop Kft. nem vállal felelősséget azon károkért, amelyek a jelszó illetéktelen használatával keletkeztek akár a Megrendelőnél, akár harmadik személlyel szemben.

A fentiek szerint létrejött vásárlás ráutaló magatartás a szerződéskötésre és írásba foglalt szerződésnek minősül, amit a Novacoop Kft. iktat, így az a későbbiekben is hozzáférhető lesz.

Fizetési és szállítási feltételek

A megrendelés visszaigazolását követően a rendelés leadása során megjelölt módon szaküzleteinkben, vagy szerződött futáraink által kiszállítással átadjuk a megrendelt terméke(ke)t.

A terméket kiszállítás esetén banki előre utalással, utánvéttel (Utánvétes fizetés esetén vásárlási utalványt nem áll módunkban elfogadni!) , vagy szaküzleteinkben történő személyes átvétel esetén készpénzzel, vásárlási utalvánnyal, vagy bankkártyával fizetheti.

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

A mindenkori érvényes szállítási díjak a Kiszállítás menüpont alatt érhetőek el. A bruttó 20 ezer forint érték feletti rendelések esetén a szállítási díjat cégünk átvállalja, kivéve az akciós termékeket.

A munkanapon déli 12 óriág beérkezett és visszaigazolt rendeléseket 48 órán belül szállítja szerződött futárszolgálatunk.

Fontos, hogy kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garancia, szavatosság

A novashop.hu webáruházban forgalmazott termékekre  gyártótól  függően  12, 24 illetve  36, 60  hónap  garanciát  vállalunk. A termék  meghibásodása  esetén  a  készülékhez  mellékelt  garancia  levélen megjelölt  címen  és  telefonszámon  kaphat  bővebb  felvilágosítást  a teendőkről,  továbbá  elérhetőségeinken.

A  termékek  garanciális  szervizpontjára  történő  eljuttatásának  költsége  a vásárlót  terheli.  A  meghibásodott  készüléket  közvetlenül  webáruházunk szervizpontjára  is  visszaküldheti  a 3530 Miskolc, Soltész N. K. u. 30. címre.

Portósan küldött  csomagokat  nem  vesz  át  átvevőpontunk,  azt  minden  esetben visszaküldi a feladónak!

A szavatosság feltételeit a Polgári Törvénykönyv és a 49/2003. GKM rendelet tartalmazza. A Novacoop Kft. szavatossági kötelezettséggel tartozik, amennyiben az eladott termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak.

A szavatosság érvényesítésének feltétele, hogy amennyiben a felek a hiba eredetét illetően nem értenek egyet, a fogyasztó kötelezettsége a hiba eredetének bizonyítása (szakvélemény). A teljesítést követő hat hónapon belül vélelmezni kell, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt. Ebben az időszakban a bizonyítás a Novacoop Kft. kötelezettsége.

Ha a fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a Novacoop Kft. mentesül a szavatossági felelősség alól.

A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei

Amennyiben  élni  szeretne  elállási  jogával  annak  jelzését  megteheti  a megadott  elérhetőségeink  valamelyikén  írásban,  vagy  telefonon.  Postai  úton  írásban  történő  jelzés  alkalmával  a  postára  adás  időpontját vesszük  figyelembe,  telefonon  történő  jelzés  alkalmával  pedig  a  telefonon történő  jelzését.  Postai  úton  történő  jelzés  esetén  feltétlenül  ajánlott küldeményként  adja  fel  jelzését,  így  tudja  igazolni  a  postára  adás  dátumát.

A megrendelt  terméket postai úton, vagy  futárszolgálat  segítségéve  juttassa vissza  a  cégünk  címére.

Fontos,  hogy  a  termék  visszaszolgáltatásával kapcsolatban  felmerült költségek a Vásárlót terhelik. A portósan  (utánvéttel) küldött  csomagokat  cégünknek  nem  áll  módjában  átvenni!

Igény  szerint cégünkkel  szerződésben  álló  futárszolgálatot  értesíthetjük  csomagfeladási szándékáról,  annak  díját  a  csomag  feladásakor  a  futárnak  kell  megfizetni.

Kiemelten  ügyeljen  a  termék  rendeltetésszerű  használatára,  ugyanis  a  nem rendeltetésszerű  használatából  eredő  károknak  megtérítése  a  Vásárlót terheli!

A  csomag  cégünkhöz  történő  beérkezését  követően,  videó  kamerával rögzítésre  kerül  a  csomag  kibontása,  illetve  a  visszaküldött  termék megvizsgálása.  Erre  az  esetleges  későbbiekben  történő  félreértések elkerülése  végett  van  szükség.  (például,  hogy  a  visszaküldött  termék  sérült, vagy hiányos volt).

A Megrendelő a  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. A  termék visszaérkezését követő 14 napon belül  a Novacoop Kft. a Megrendelő  által  megadott  bankszámla  számra  visszatéríti  a  termék  vételárát. Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik. Elállási mintánkat letöltheti innen >>

A Megrendelő nem gyakorolhatja elállási jogát:

  • hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta
  • olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő (pl: kérésre összeállított konfigurációk)

Amennyiben a 14 munkanapon belüli elállás jogával élni szeretne, kérjük, hogy a termék határidőn belüli visszajuttatása mellett írásban írja le, hogy el szeretne állni a szerződéstől a fenti jogszabály felhatalmazása alapján.

Jogvita esetén békéltető testületi eljárást kezdeményezhet az alábbi elérhetőségeken:
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület 
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1., Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870, Fax száma: (46) 501-099

Panaszát benyújthajta ezen a holnapon is:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
 

Online aruhitel számítástechnikai termékekre notebookokra alkatrészekre
Ingyenes tanulmányok
Ügyfeleink mondták
Nagyon szuper a hírlevelük, sok jó tanácsot már a gyakorlatban is sikerült alkalmaznom. Azóta jobban dolgozik a gépem, és gyorsabban. Nagyon köszönöm.Gönczi Árpád
Nagyon profi, és gyors. Ajánlani tudom mindenkinek! Köszi szépen! Nálam ez 5 pontot ér.Geicsnek Tamás

Szervizünk tanácsai

Európai Uniós támogatás
Vállalati folyamatmenedzsment és elektronikus kereskedelem támogatása a Novacoop Kft.-nél.
A projekt az Európai Unió támogatásával valósul meg.
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
Tetszik az oldal?
Facebook
Pick Pack Pont partner
Mint mindenki más, az oldalunkon mi is cookiekat használunk a magasabb felhasználói élmény érdekében.
A weboldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. Részletek
Starter