Webshop » Vásárlási tudnivalók

A novashop.hu webáruház üzemeltetőjének adatai

Cégnév: Novacoop Kft.
Székhely (iroda): 3530 Miskolc, Arany J. u. 9.
Üzlet - Telephely1: 3530 Miskolc, Soltész N. K. u. 30.

Adószám: 10233586-2-05

Európai Uniós adószám: HU10233586
Cégjegyzékszám: 05-09-000023
Kibocsátó cégbíróság: B-A-Z megyei bíróság
Képviselő: Sárközi Tibor
Bankszámlaszám: 10300002-10606811-49020015
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-57987/2012

E-mail: rendeles@novashop.hu
Telefonszám: +36-46-347-616

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

Az alábbiakban a weboldalunkhoz kapcsolódó általános tájékoztatásokat és jogi iránymutatásokat találja. A novashop.hu webáruház használatára, megrendelések leadására és a létrejövő adásvételi szerződésre vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) itt éri el: Általános szerződési feltételek.

A lényeges tudnivalókat itt olvashatja

A novashop.hu webáruházban eladásra kínált számítástechnikai, elektronikai és információ technológiai termékek képezik a Novacoop Kft. és a vásárlók közötti szerződés tárgyát. A vásárolni kívánt termékek tulajdonságait és jellemzőit a konkrét termék leírásában találja meg részletesen.

Kérjük, hogy a termékleírásokat figyelmesen olvassa el, hogy pontosan azt a terméket rendelhesse, melyre szüksége van. Adott esetben kérje tanácsadó értékesítő kollégáink segítségét. Adott termékek használata veszélyeket rejthet magában, a termékleírások ebben a tekintetben is segítséget nyújtanak.A feltüntetett képek helyenként illusztrációk.

A webáruház pénzneme magyar forint (HUF). A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár, azonban  nem  minden  esetben  tartalmazzák  a  házhoz  szállítás díját.  Külön  csomagolási  költség  nem  kerül  felszámításra! A feltűntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.

Egyszerre csak egy akciós kedvezmény vehető igénybe: pl.: ingyenszállítás vagy kuponbeváltás.

A szerződés létrejötte, rendelés lépései

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba a termékadatlapon található Kosárba gombra való kattintással.
  2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma.
  3. A rendelés leadásához regisztráció szükséges, melyhez a szállítási/számlázási címen kívül egy élő telefonszámot és e-mail címet is kérünk. Ha már regisztrált korábban, akkor jelentkezzen be felhasználói adatainak megadásával.
  4. Kattintson a Pénztár gombra, és válassza ki az Ön számára megfelelő fizetési/szállítási módot.
  5. Az adatok ellenőrzését követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: a készülék, vagy termék színét illetően)
  6. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
  7. A beérkezett megrendelését telefonon vagy e-mailben minden esetben visszaigazoljuk, egyeztetjük az adatokat!

A Novacoop Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja.

A megrendelés és visszaigazolás nyelve: magyar.

Adatvédelem

Birtokunkba jutott, a Megrendelő azonosításához szükséges adatokat bizalmasan kezeljük, kizárólag a rendelés teljesítéséhez használjuk fel, és semmilyen formában nem adjuk tovább harmadik félnek. Adatai  törlését,  módosítását  bármikor kezdeményezheti weboldalunkon vagy kérheti írásban az info@novashop.hu e-mail címen.

A Novacoop Kft. elektronikus kereskedelmi szolgáltatásai egyedi jelszóval vehetők igénybe. A jelszó azonosítja a Megrendelőt, használata hitelesen bizonyítja, hogy a megrendelést a Megrendelő megtette.

A megrendelést számítógépes rendszerünk rögzíti, arról azonnali visszaigazolást küld. A Megrendelő teljes felelősséget vállal a jelszó kezeléséért, azt harmadik fél részére nem ismerteti. A Novacoop Kft. nem vállal felelősséget azon károkért, amelyek a jelszó illetéktelen használatával keletkeztek akár a Megrendelőnél, akár harmadik személlyel szemben.

A fentiek szerint létrejött vásárlás ráutaló magatartás a szerződéskötésre és írásba foglalt szerződésnek minősül, amit a Novacoop Kft. iktat, így az a későbbiekben is hozzáférhető lesz.

Fizetési és szállítási feltételek

A megrendelés visszaigazolását követően a rendelés leadása során megjelölt módon szaküzleteinkben, vagy szerződött futáraink által kiszállítással átadjuk a megrendelt terméke(ke)t.

A terméket kiszállítás esetén banki előre utalással, utánvéttel (Utánvétes fizetés esetén vásárlási utalványt nem áll módunkban elfogadni!) , vagy szaküzleteinkben történő személyes átvétel esetén készpénzzel, vásárlási utalvánnyal, vagy bankkártyával fizetheti.

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

A mindenkori érvényes szállítási díjak a Kiszállítás menüpont alatt érhetőek el. A bruttó 20 ezer forint érték feletti rendelések esetén a szállítási díjat cégünk átvállalja, kivéve az akciós termékeket.

A munkanapon déli 12 óriág beérkezett és visszaigazolt rendeléseket 48 órán belül szállítja szerződött futárszolgálatunk.

Fontos, hogy kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garancia, szavatosság

A novashop.hu webáruházban forgalmazott termékekre  gyártótól  függően  12, 24 illetve  36, 60  hónap  garanciát  vállalunk. A termék  meghibásodása  esetén  a  készülékhez  mellékelt  garancia  levélen megjelölt  címen  és  telefonszámon  kaphat  bővebb  felvilágosítást  a teendőkről,  továbbá  elérhetőségeinken.

A  termékek  garanciális  szervizpontjára  történő  eljuttatásának  költsége  a vásárlót  terheli.  A  meghibásodott  készüléket  közvetlenül  webáruházunk szervizpontjára  is  visszaküldheti  a 3530 Miskolc, Soltész N. K. u. 30. címre.

Portósan küldött  csomagokat  nem  vesz  át  átvevőpontunk,  azt  minden  esetben visszaküldi a feladónak!

A szavatosság feltételeit a Polgári Törvénykönyv és a 49/2003. GKM rendelet tartalmazza. A Novacoop Kft. szavatossági kötelezettséggel tartozik, amennyiben az eladott termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak.

A szavatosság érvényesítésének feltétele, hogy amennyiben a felek a hiba eredetét illetően nem értenek egyet, a fogyasztó kötelezettsége a hiba eredetének bizonyítása (szakvélemény). A teljesítést követő hat hónapon belül vélelmezni kell, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt. Ebben az időszakban a bizonyítás a Novacoop Kft. kötelezettsége.

Ha a fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a Novacoop Kft. mentesül a szavatossági felelősség alól.

A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei

Amennyiben  élni  szeretne  elállási  jogával  annak  jelzését  megteheti  a megadott  elérhetőségeink  valamelyikén  írásban,  vagy  telefonon.  Postai  úton  írásban  történő  jelzés  alkalmával  a  postára  adás  időpontját vesszük  figyelembe,  telefonon  történő  jelzés  alkalmával  pedig  a  telefonon történő  jelzését.  Postai  úton  történő  jelzés  esetén  feltétlenül  ajánlott küldeményként  adja  fel  jelzését,  így  tudja  igazolni  a  postára  adás  dátumát.

A megrendelt  terméket postai úton, vagy  futárszolgálat  segítségéve  juttassa vissza  a  cégünk  címére.

Fontos,  hogy  a  termék  visszaszolgáltatásával kapcsolatban  felmerült költségek a Vásárlót terhelik. A portósan  (utánvéttel) küldött  csomagokat  cégünknek  nem  áll  módjában  átvenni!

Igény  szerint cégünkkel  szerződésben  álló  futárszolgálatot  értesíthetjük  csomagfeladási szándékáról,  annak  díját  a  csomag  feladásakor  a  futárnak  kell  megfizetni.

Kiemelten  ügyeljen  a  termék  rendeltetésszerű  használatára,  ugyanis  a  nem rendeltetésszerű  használatából  eredő  károknak  megtérítése  a  Vásárlót terheli!

A  csomag  cégünkhöz  történő  beérkezését  követően,  videó  kamerával rögzítésre  kerül  a  csomag  kibontása,  illetve  a  visszaküldött  termék megvizsgálása.  Erre  az  esetleges  későbbiekben  történő  félreértések elkerülése  végett  van  szükség.  (például,  hogy  a  visszaküldött  termék  sérült, vagy hiányos volt).

A Megrendelő a  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. A  termék visszaérkezését követő 14 napon belül  a Novacoop Kft. a Megrendelő  által  megadott  bankszámla  számra  visszatéríti  a  termék  vételárát. Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik. Elállási mintánkat letöltheti innen >>

A Megrendelő nem gyakorolhatja elállási jogát:

  • hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta
  • olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő (pl: kérésre összeállított konfigurációk)

Amennyiben a 14 munkanapon belüli elállás jogával élni szeretne, kérjük, hogy a termék határidőn belüli visszajuttatása mellett írásban írja le, hogy el szeretne állni a szerződéstől a fenti jogszabály felhatalmazása alapján.

Jogvita esetén békéltető testületi eljárást kezdeményezhet az alábbi elérhetőségeken:
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület 
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1., Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870, Fax száma: (46) 501-099

Panaszát benyújthajta ezen a holnapon is:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
 

Online aruhitel számítástechnikai termékekre notebookokra alkatrészekreGyakornoki program megvalósítása a Novacoop Kft-nél









Ingyenes tanulmányok
Ügyfeleink mondták
Sajnálom, hogy a saját gépemet nem a 9 titokban leírt szempontok alapján választottam. Nagyon jó a tanulmány, tetszik!R. Attila
Megbízható, rugalmas, precíz partner. Külön köszönet az atombiztos csomagolásért! Kiváló vaterás, mindenkinek bátran ajánlom.Fábián Tamás

Szervizünk tanácsai

Tetszik az oldal?
Facebook
Mint mindenki más, az oldalunkon mi is cookiekat használunk a magasabb felhasználói élmény érdekében.
A weboldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. Részletek
Starter