A novashop.hu webáruház üzemeltetőjének adatai
Cégnév: Novacoop Kft.
Székhely (iroda): 3530 Miskolc, Arany J. u. 9.
Üzlet - Telephely1: 3530 Miskolc, Soltész N. K. u. 30.
Adószám: 10233586-2-05
Európai Uniós adószám: HU10233586
Cégjegyzékszám: 05-09-000023
Kibocsátó cégbíróság: B-A-Z megyei bíróság
Képviselő: Sárközi Tibor
Bankszámlaszám: 10300002-10606811-49020015
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-57987/2012
E-mail: rendeles@novashop.hu
Telefonszám: +36-46-347-616
A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai
Az alábbiakban a weboldalunkhoz kapcsolódó általános tájékoztatásokat és jogi iránymutatásokat találja. A novashop.hu webáruház használatára, megrendelések leadására és a létrejövő adásvételi szerződésre vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) itt éri el: Általános szerződési feltételek.
A lényeges tudnivalókat itt olvashatja
A novashop.hu webáruházban eladásra kínált számítástechnikai, elektronikai és információ technológiai termékek képezik a Novacoop Kft. és a vásárlók közötti szerződés tárgyát. A vásárolni kívánt termékek tulajdonságait és jellemzőit a konkrét termék leírásában találja meg részletesen.
Kérjük, hogy a termékleírásokat figyelmesen olvassa el, hogy pontosan azt a terméket rendelhesse, melyre szüksége van. Adott esetben kérje tanácsadó értékesítő kollégáink segítségét. Adott termékek használata veszélyeket rejthet magában, a termékleírások ebben a tekintetben is segítséget nyújtanak.A feltüntetett képek helyenként illusztrációk.
A webáruház pénzneme magyar forint (HUF). A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! A feltűntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.
Egyszerre csak egy akciós kedvezmény vehető igénybe: pl.: ingyenszállítás vagy kuponbeváltás.
A szerződés létrejötte, rendelés lépései
- A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba a termékadatlapon található Kosárba gombra való kattintással.
- Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma.
- A rendelés leadásához regisztráció szükséges, melyhez a szállítási/számlázási címen kívül egy élő telefonszámot és e-mail címet is kérünk. Ha már regisztrált korábban, akkor jelentkezzen be felhasználói adatainak megadásával.
- Kattintson a Pénztár gombra, és válassza ki az Ön számára megfelelő fizetési/szállítási módot.
- Az adatok ellenőrzését követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: a készülék, vagy termék színét illetően)
- E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
- A beérkezett megrendelését telefonon vagy e-mailben minden esetben visszaigazoljuk, egyeztetjük az adatokat!
A Novacoop Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja.
A megrendelés és visszaigazolás nyelve: magyar.
Adatvédelem
Birtokunkba jutott, a Megrendelő azonosításához szükséges adatokat bizalmasan kezeljük, kizárólag a rendelés teljesítéséhez használjuk fel, és semmilyen formában nem adjuk tovább harmadik félnek. Adatai törlését, módosítását bármikor kezdeményezheti weboldalunkon vagy kérheti írásban az info@novashop.hu e-mail címen.
A Novacoop Kft. elektronikus kereskedelmi szolgáltatásai egyedi jelszóval vehetők igénybe. A jelszó azonosítja a Megrendelőt, használata hitelesen bizonyítja, hogy a megrendelést a Megrendelő megtette.
A megrendelést számítógépes rendszerünk rögzíti, arról azonnali visszaigazolást küld. A Megrendelő teljes felelősséget vállal a jelszó kezeléséért, azt harmadik fél részére nem ismerteti. A Novacoop Kft. nem vállal felelősséget azon károkért, amelyek a jelszó illetéktelen használatával keletkeztek akár a Megrendelőnél, akár harmadik személlyel szemben.
A fentiek szerint létrejött vásárlás ráutaló magatartás a szerződéskötésre és írásba foglalt szerződésnek minősül, amit a Novacoop Kft. iktat, így az a későbbiekben is hozzáférhető lesz.
Fizetési és szállítási feltételek
A megrendelés visszaigazolását követően a rendelés leadása során megjelölt módon szaküzleteinkben, vagy szerződött futáraink által kiszállítással átadjuk a megrendelt terméke(ke)t.
A terméket kiszállítás esetén banki előre utalással, utánvéttel (Utánvétes fizetés esetén vásárlási utalványt nem áll módunkban elfogadni!) , vagy szaküzleteinkben történő személyes átvétel esetén készpénzzel, vásárlási utalvánnyal, vagy bankkártyával fizetheti.
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
A mindenkori érvényes szállítási díjak a Kiszállítás menüpont alatt érhetőek el. A bruttó 20 ezer forint érték feletti rendelések esetén a szállítási díjat cégünk átvállalja, kivéve az akciós termékeket.
A munkanapon déli 12 óriág beérkezett és visszaigazolt rendeléseket 48 órán belül szállítja szerződött futárszolgálatunk.
Fontos, hogy kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Garancia, szavatosság
A novashop.hu webáruházban forgalmazott termékekre gyártótól függően 12, 24 illetve 36, 60 hónap garanciát vállalunk. A termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeinken.
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti a 3530 Miskolc, Soltész N. K. u. 30. címre.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A szavatosság feltételeit a Polgári Törvénykönyv és a 49/2003. GKM rendelet tartalmazza. A Novacoop Kft. szavatossági kötelezettséggel tartozik, amennyiben az eladott termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak.
A szavatosság érvényesítésének feltétele, hogy amennyiben a felek a hiba eredetét illetően nem értenek egyet, a fogyasztó kötelezettsége a hiba eredetének bizonyítása (szakvélemény). A teljesítést követő hat hónapon belül vélelmezni kell, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt. Ebben az időszakban a bizonyítás a Novacoop Kft. kötelezettsége.
Ha a fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a Novacoop Kft. mentesül a szavatossági felelősség alól.
A 72 órás cseregaranciával élhet a vásárló, ha a rendeltetésszerű használatot a meghibásodás akadályozza. A kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.
A 19/ 2014 (IV.29) NGM rendelet alapján a cégünk által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett, a termék eladási árától függően a jótállási idő a következő módon alakulhat:
a) 10 000 Ft-ot elérő, de 100 000 Ft-ot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
b) 100 000 Ft-ot meghaladó, de 250 000 Ft-ot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
c) 250 000 Ft eladási ár felett 3 év.
A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére.
Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).
A Megrendelő a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Novacoop Kft. a Megrendelő által megadott bankszámla számra visszatéríti a Fogyasztó által fizetett teljes összeget(A vétáron felül az egyéb, pl. szállítási költséget). Elállási mintánkat letöltheti innen >>
A Megrendelő nem gyakorolhatja elállási jogát:
- hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta
- olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő (pl: kérésre összeállított konfigurációk)
Amennyiben a 14 munkanapon belüli elállás jogával élni szeretne, kérjük, hogy a termék határidőn belüli visszajuttatása mellett írásban írja le, hogy el szeretne állni a szerződéstől a fenti jogszabály felhatalmazása alapján.
Jogvita esetén békéltető testületi eljárást kezdeményezhet az alábbi elérhetőségeken:
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1., Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870, Fax száma: (46) 501-099
Panaszát benyújthajta ezen a holnapon is:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
A vásárlónak lehetősége van a Fogyasztóvédelemhez fordulni panaszával:
A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben első fokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei:
http://jarasinfo.gov.hu