Webshop » GYIK

Rendelés:

1. Hogyan rendelhetek?

Egy gyors regisztráció után online a webshop-unkban, de fogadunk rendeléseket e-mailben és telefonon keresztül is. A rendelésekhez minden
esetben kérünk egy működő telefonszámot és egyértelmű terméknév leírást.

2. Hogyan adhatom le rendelésem a webshopban?

- A webshopban kiválasztjuk a kívánt termékeket, majd a "Kosárba teszem" gombbal a kosárba tesszük, így a jobb felső sarokban megjelenik a kosár, a kiválasztott termékekkel. A kosár mutatja a mennyiséget és a termékek bruttó árát.
- Amennyiben mindent kiválasztottunk, a kosarunkban a "Tovább a pénztárhoz" gombra kattintunk.
- Itt kiválaszthatjuk, hogy személyesen az üzletben, illetve házhozszállítással szeretnénk-e megkapni a terméket, valamint hogy előre utalással, vagy  utánvéttel szeretnénk fizetni. Megjegyzés is itt adható meg, pl. ha munkahelyre kérjük, vagy csak du. vannak otthon.
- A "Megrendelés elküldése" gombra kattintva adjuk fel a rendelésünket, amelyről visszaigazoló levelet fog kapni.


3. Hogyan vehetem át a rendelésem?

- Rendeléskor ki lehet választani hogy személyesen az üzletünkben, illetve házhozszállítással kéri e a termékeket.

4. Hogyan fizethetek?

- Személyes átvételnél a boltunkban készpénzzel, házhozszállításnál a futárnak. Mindkét esetben lehetőség van előreutalásra, azaz átvétel előtt megküldjük a számlát, és kiegyenlítés után a termék átvehető.

5. Bankkártyával fizethetek?

- Egyelőre csak készpénzzel, vagy előreutalással, de dolgozunk rajta.


6. Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült e a megrendelés?

- Minden sikeres rendelés után a regisztrációban megadott e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küldünk,  általában azonnal, de egy fél órán belül mindenképp meg kell hogy érkezzen. Célszerű ellenőrizni a spam mappát is, ha nem jött meg.

7. Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?

- Személyes átvételnél a megrendelt raktáron lévő termékek azonnal, a rendelhető termékek másnap 15 órától átvehetőek az üzletünkben. Házhozszállítás esetén a raktáron lévő termékekre 12 óráig beérkező rendeléseket aznap, a későbbieket másnap adjuk át a futárnak, akik maximum két nap alatt, de általában már egy nap alatt házhoz szállítják a termékeket, így rendelés után körülbelül 2-3 nap alatt megérkezik Önhöz.

8. Mennyibe kerül a házhozszállítás?

Lásd a kiszállítás menüpontban.

9. Lehetőség van-e hitelre vásárolni?

- Igen. A Cetelem Bank áruhiteleit tudjuk nyújtani üzleteinkben.

10. Utalványt is elfogadnak?

Igen. Sodexho, Accor services, és CADHOC utalványokat fogadunk el.

11. Hogyan tudom utólagosan módosítani a rendelésem?

Amennyiben nem került még kiszállításra a csomag, a 46-347-616 telefonszámon kérheti annak módosítását.

A webáruház használata

1. Hogy működik a termékszűrő?

A termékszűrővel lehetőségünk van szűkíteni a termékeket a különböző jellemzőik alapján. Minden kategóriának különböző szűrője van ami akkor válik láthatóvá a bal oldali menü felett, ha kiválasztunk egy termékkategóriát. A menüsor alatt, a terméklista felett további lehetőség van a gyártóra, árkategóriára, készlet állapotra szűrni, vagy a listát különböző szempontok szerint sorba rendezni.

2. Hogy működik a részletes kereső?

A keresés mezőbe írja be a keresendő kifejezést és nyomjon entert, vagy kattintson a jobb oldali lista gombra.

3. Hogy működik az összehasonlítás?

Jelenleg fejlesztés alatt van ez a funkció.

4. Hogy működik az árfigyelő?

Jelenleg fejlesztés alatt van ez a funkció.

Online aruhitel számítástechnikai termékekre notebookokra alkatrészekreGyakornoki program megvalósítása a Novacoop Kft-nél









Ingyenes tanulmányok
Ügyfeleink mondták
Rendkívül hasznos tanácsok, ráadásul ingyen!! Remélem a többi is hasonló lesz! Sok sikert!Jurik Zsolt
Tökéletes terméket kaptam egy nagyon remek eladótól! Ajánlom mindenkinek!Almási Norbert

Szervizünk tanácsai

Tetszik az oldal?
Facebook
Mint mindenki más, az oldalunkon mi is cookiekat használunk a magasabb felhasználói élmény érdekében.
A weboldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. Részletek
Starter